Klanttevredenheidsonderzoek IederZijnWerk Dienstverlening Ambulant 2018

Ieder jaar doet IederZijnWerk een klanttevredenheidsonderzoek onder klanten die ambulante begeleiding krijgen of deelnemen aan dagbesteding. In februari 2019 is dit onderzoek opnieuw gedaan: in totaal hebben 41 klanten hun feedback gegeven (21 klanten in ambulante begeleiding en 20 deelnemers aan dagbesteding). We zijn erg blij dat zoveel van onze klanten hun medewerking geven aan dit onderzoek; hiermee kunnen wij, daar waar nodig, onze dienstverlening steeds verder verbeteren.

Belangrijkste conclusie is dat onze klanten heel tevreden zijn met wat we hen bieden: voor de ambulante begeleiding wordt gemiddeld een 8,5 gegeven, de deelnemers aan onze dagbesteding geven hiervoor gemiddeld een 8,3. De meesten voelen zich erg gesteund in het behalen van de persoonlijke (begeleidings)doelen.

Belangrijkste pluspunten:

  • Begeleiders staan altijd klaar en steunen in alle: flexibiliteit begeleiding (ambulant)
  • Fijne werkomgeving, begeleiding en sfeer (dagbesteding)

Belangrijkste aandachtspunten:

  • Bekendheid klachtenbeleid (met name ook bij dagbesteding)
  • Bereikbaarheid begeleiders (dagbesteding)

Wilt u meer weten over de resultaten? Klik op één van onderstaande links om de informatie te bekijken.

Klanttevredenheid IederZjjnWerk Arbeidscoaching 2017-2018

Het klanttevredenheidsonderzoek voor de trajecten Werkfit en Naar Werk van het UWV is uitgevoerd door Panteia.

Wilt u meer weten over de resultaten? Klik op één van onderstaande links om het bestand (PDF) te openen: