Klanttevredenheidsonderzoek IederZijnWerk dagbesteding, ambulant en huishoudelijke dienstverlening 2022
Het klanttevredenheidsonderzoek is in januari 2023 gedaan onder de klanten dagbesteding, ambulant en HuishoudenPlus. 112 klanten van IederZijnWerk hebben hun feedback gegeven:
Gemiddeld cijfer voor dagbesteding: 8,7
Gemiddeld cijfer voor ambulante ondersteuning: 8,4
Gemiddeld cijfer voor HuishoudenPlus: 8,7
Klanttevredenheidsonderzoek IederZijnWerk begeleiding arbeidscoaching en werknemers 2022
Ook onder de klanten van arbeidscoaching is (via een externe partij) een klanttevredenheidsonderzoek gedaan (meetperiode 2022, rapportage 22 februari 2023). In de zomer, in de maand juli, wordt er elk jaar ook onder de jobcoachtrajecten een klanttevredenheidsonderzoek gedaan.
In juli 2022 (meetperiode 6 juli 2021- 6 juli 2022), waarderen werkgevers de jobcoaches gemiddeld met het cijfer 8 en de werknemers met een 9,1
De trajecten Werkfit en Naar Werk zijn ook beoordeeld:
Gemiddeld cijfer voor Werkfit: 9,1
Gemiddeld cijfer voor Naar Werk: 9,0