Klanttevredenheidsonderzoek IederZijnWerk dagbesteding, ambulant en huishoudelijke dienstverlening 2025

Het klanttevredenheidsonderzoek is in januari 2025 gedaan onder de klanten dagbesteding, ambulante ondersteuning en huishoudelijke dienstverlening. Daar zijn de volgende resultaten uit gekomen:

Gemiddeld cijfer voor dagbesteding: 8.5

Gemiddeld cijfer voor ambulante ondersteuning: 8.8

Gemiddeld cijfer voor HuishoudenPlus: 8.8

Resultaten cliënttevredenheidsonderzoek ambulante ondersteuning 2025

Resultaten cliënttevredenheidsonderzoek dagbesteding 2025

Resultaten cliënttevredenheidsonderzoek huishoudelijke dienstverlening 2025


Klanttevredenheidsonderzoek IederZijnWerk begeleiding, arbeidscoaching en werknemers 2023

Het klanttevredenheidsonderzoek voor arbeidscoaching wordt uitgevoerd door een externe partij.
De resultaten van arbeidscoaching voor de trajecten Werkfit maken is een 7.1 (meetperiode 2023).
De resultaten van jobcoaching welke in juli gemeten worden voor de meetperiode juli 2023-juli 2024 volgen nog. In juli 2022-2023 waardeerden de werkgevers onze jobcoaches gemiddeld met het cijfer 8 en de werknemers met een 9.1